۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۷۹۲۷

ایجاد 5 ستاد نماز جمعه در شهرها وروستا های فارسان

امام جمعه فارسان از ایجاد 5 ستاد نماز جمعه در شهرها وروستا های این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین،، حجت الاسلام جمالی زاده در جلسه ستاد نماز جمعه فارسان گفت این ستاد ها در شهرگوجان و پردنجان و روستا های کران ده چشمه و چوبین جهت ساماندهی و حضور مردم در نماز جمعه تشکیل شده است

وی درادامه اظهار داشت: عظمت و ابهتی که این آیین معنوی و پرفضیلت پیدا کرده است سبب شده تا روز به روز وحدت امت اسلامی تقویت و کینه و کدورت دشمنان بیش از گذشته نمایان شود چرا که آنها از این حضور و حرکت وحدت‌آفرین در وحشت و هراس به سر می‌برند.

حجت الاسلام جمالی زاده با بیان اینکه در آیین‌های نماز جمعه مسایل روز و همچنین احکام دینی و شرعی طرح شده و مورد توجه امام جمعه قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مردم در طول هفته با حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه با مسایل جاری حکومت و انقلاب آشنا شده و نسبت به دفع توطئه دشمنان آگاهی و بصیرت پیدا می‌‌کنند.

وی اضافه کرد: هیچ نهادی به اندازه نهاد نماز جمعه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و بحث آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مؤثر و کارآمد عمل نکرده که ضرورت دارد از این ظرفیت بیشتر و بهتر از این استفاده شود.

وی بیان کرد: در قرآن کریم نیز به عظمت و جایگاه این آیین عبادی تاکید شده و از مؤمنان و بندگان خواسته شده است تا با شنیدن لحظه‌های عرفانی اذان به سمت مصلاها شتاب و عجله کرده و تجارت و امور دیگر را به حال خود رها کنند.

در ادامه فرماندار شهرستان فارسان افزود: روشن‌گر‌ی‌های ائمه جمعه در طول انقلاب در آگاه کردن مردم تأثیر بسزایی داشته و دارد.

بهروز مردانی نژاد نماز جمعه را سنگری بسیار کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: باید قدر این جایگاه با ارزش را دانست کما اینکه جایگاه و اهمیت نماز جمعه روز به روز بالنده‌تر می‌شود.

مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

lilyshirazi
لطفا عکس بگذارید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۰۹

20 Jan 2020